mobilszalagadsense

2011. szeptember 2., péntek

Állatkert cd-ből


A múltkori cd-kiválogatás eredményeképpen jó pár felhasználható lemez alapanyag keletkezett, és gondoltam, ha katicát lehet készíteni cd-ből, más állatokat is alkothatunk belőle. Szokás szerint elővettem a festékesdobozomat, a színes papírjaimat, egy kis ragasztót, és nemsokára máris négy állatkával bővült a cd-állatkertünk. :-) 

Először lealapoztam a cd-ket, majd száradás után a kiválasztott színre festettem őket. Ha ezután is megszáradtak, papírból kivágtam a szükséges testrészeket, alkoholos filctollal szemet rajzoltam, felragasztottam a cd-kre az elemeket, és ezzel készen is lettem.
Igyekeztem valamiféle karaktert adni az állatkáknak, mert úgy könnyebb mesélni róluk. Nálunk például egy elég vicces mese született abból, hogyan találkozott a parázós kiscsirke a nem is ijesztő pókkal :-)

A gyerekeknél nagyon nagy sikert arattak az állatkák, és már most, előre megrendelték, melyek legyenek a következők majd, amelyeket a maradék cd-kből készítünk. (Jó, rák és csiga még csak-csak, de dinoszaurusz?? Fel van adva a lecke.)


Ezúttal ezek az állatkák születtek:


egy duci, kicsit aggódós külsejű kiscsibe



 egy vidám és kíváncsi teknős



egy szerény értelmi képességű, de nagyon jószándékú malac



és egy igazán nem ijesztő pók. :-)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...